AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią

Życzenia z okazji święta zakochanych można wyrazić na 50 lokalizacjach w 8 miastach.

AMS we współpracy z firmami Samsung i Polkomtel, operatorem marki Plus, przygotował walentynkową kampanię. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach ośmiu polskich miast – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji walentynek.

Aby złożyć swoje życzenia, trzeba wejść na stronę projektu i wypełnić formularz – wybrać jeden z czterech szablonów i napisać tekst  – najciekawsze wyznania zostaną opublikowane na nośnikach AMS. Do wyboru jest 50 lokalizacji w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu. Formularze można wypełniać do 10 lutego tutaj
.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.