AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
Życzenia z okazji święta zakochanych można wyrazić na 50 lokalizacjach w 8 miastach.
AMS we współpracy z firmami Samsung i Polkomtel, operatorem marki Plus, przygotował walentynkową kampanię. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach ośmiu polskich miast – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji walentynek.
Aby złożyć swoje życzenia, trzeba wejść na stronę projektu i wypełnić formularz – wybrać jeden z czterech szablonów i napisać tekst – najciekawsze wyznania zostaną opublikowane na nośnikach AMS. Do wyboru jest 50 lokalizacji w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu. Formularze można wypełniać do 10 lutego tutaj.
Aby złożyć swoje życzenia, trzeba wejść na stronę projektu i wypełnić formularz – wybrać jeden z czterech szablonów i napisać tekst – najciekawsze wyznania zostaną opublikowane na nośnikach AMS. Do wyboru jest 50 lokalizacji w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu. Formularze można wypełniać do 10 lutego tutaj.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane