IKEA i Decathlon we wspólnej kampanii od VMLY&R i Przestrzeni

Na czas trwania kampanii marki zamieniają się swoimi claimami.

Decathlon i IKEA wymieniają się hasłami reklamowymi. Nietypowa wspólna akcja to odpowiedź obu marek na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.

Kampania zaczęła się od billboardów na warszawskim Targówku, w pobliżu sąsiadujących ze sobą sklepów Decathlon i IKEA. Marki rozpoczęły na nich bezpośredni dialog, motywując się nawzajem (a także swoich klientów) do podjęcia sportowej aktywności we własnych czterech ścianach i do odpowiedniego zadbania o przechowywanie sprzętów do tego potrzebnych. Marki kontynuowały dialog w social mediach. "Zaczepny" post ze strony jednego z brandów i "cięta riposta" drugiego w komentarzu - i vice versa. Wszystko w duchu sportowego fair play, z wykorzystaniem kontekstu oraz produktów dostępnych w ofercie obydwu sklepów. Na czas trwania kampanii marki zamieniają się swoimi claimami. Teraz to Decathlon wita w lepszym domu, a IKEA sprawdza się w sporcie.

Wspólną kampanię obu marek prowadzą agencje Przestrzeń – wiodąca agencja reklamowa marki Decathlon, oraz agencja VMLY&R – wiodąca agencja reklamowa IKEA Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Wavemaker oraz MullenLowe Warsaw.

Katarzyna Kacprzak 701 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.