"Media bez wyboru" - akcja mediów przeciw podatkowi od reklam
W akcji biorą udział m.in. stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe.
Akcja protestacyjna mediów polega na zastąpieniu normalnych audycji czy serwisów informacyjnych w internecie specjalnym komunikatem o akcji i odesłaniem do listu otwartego w sprawie proponowanego podatku od reklam. W komunikacie nadawcy przepraszają użytkowników i partnerów handlowych oraz proszą o zrozumienie i wsparcie.
Poniżej widać jak wyglądają dziś główne strony serwisów wyborcza.pl, tvn.pl i Radia Zet oraz komunikat, który zobaczą na ekranach telewizorów widzowie TVN. W akcji biorą udział media prywatne, sygnatariusze wspomnianego wyżej listu otwartego, m.in. Agora ("Gazeta Wyborcza" i TOK FM), TVN, Radio Zet, Polsat, Interia.pl, WP.pl oraz Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet, "Fakt", "Newsweek").
O rozwoju wydarzeń w tej bulwersującej branże medialną i reklamową sprawie będziemy informować na bieżąco.