Stratosfera wychodzi z Brand New Galaxy

Nowo utworzonym w spółce Spacecamp działem customer experience zarządza Artur Puszkiewicz.

Stratosfera będzie kontynuować działania biznesowe poza holdingiem Brand New Galaxy. O zmianie zadecydowała odmienna strategia rozwojowa. Holding koncentruje się obecnie na globalnym skalowaniu oferty e-commerce i digital, a działająca od 1997 r. Stratosfera z kolei specjalizuje się w strategiach marketingowych i brandingowych.

W Brand New Galaxy pozostają kompetencje badawcze, dotychczas dostarczane przez Stratosferę. Wzmocnią one ofertę spółki Spacecamp, w której zgłębiana będzie metodologa projektowania user experience oraz analityka zachowań i doświadczeń klienckich. Nowo utworzonym w Spacecampie działem customer experience zarządza Artur Puszkiewicz, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej, managing director w Spacecampie.

- Wyjście Stratosfery z Brand New Galaxy wynika z potrzeby eksploatacji odmiennych przestrzeni biznesowych, które obu podmiotom pozwolą dostarczać wyspecjalizowane usługi w różnych obszarach. Zarówno Galaktyka, jak i Stratosfera przez ostatnie dwa lata wiele się od siebie nauczyły. Pozostajemy w dobrych relacjach, realizując dalej wspólnie kilka bardzo ciekawych projektów. Jednocześnie życzymy Stratosferze i Krzysztofowi [Najderowi, założycielowi Stratosfery - przyp. red.] sukcesów w jej niezależnym rozwoju - komentuje Jakub Krawczyk, COO Brand New Galaxy.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.