Orlen planuje dużą loterię konsumencką

Firmy chętne do jej przeprowadzenia mogą się zgłaszać do 22 lutego.

PKN Orlen, największy koncern paliwowy w kraju, planuje w tym roku przeprowadzenie dużej loterii konsumenckiej pod marką Vitay (program lojalnościowy koncernu), zachęcającej kierowców do tankowania na jego 1,8 tys. stacji. Obecnie szuka firmy, której zleci jej przeprowadzenie - chętni mogą się zgłaszać do 22 lutego.

W 2019 r. Orlen przeprowadził największą jak dotąd w swojej historii loterię konsumencką z nagrodami za ponad 56 mln zł. Wspierała ją kampania reklamowa z udziałem kierowcy rajdowego Roberta Kubicy (na zdjęciu powyżej wraz z jej laureatami). Wśród nagród było wówczas 88 samochodów Peugeot SUV 3008 i sześć 5-osobowych wyjazdów na Grand Prix Formuły 1. Loterię organizowała agencja Unique One, a za realizację kampanii odpowiada agencja Red8.

Maciej Burlikowski 1578 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.