Zmiany w strukturze działu kreacji Publicis Worldwide Polska

Nowe stanowiska creative group heads objęli: Joanna Jezierska, Bartosz Jeglejewski, Paweł Murawski, Agata Janulewska i Tomek Ziemiański.

Po objęciu przez Dagmarę Witek-Kuśmider zarządzania kreacją w Publicis Worldwide, agencja wprowadziła zmiany w strukturze działu. Transformacja ma przede wszystkim na celu lepszy i łatwiejszy dostęp klientów agencji do
wyspecjalizowanych usług, które są w jej ofercie. Nowa struktura i sposoby jej działania opierają się na stworzeniu samozarządzających się zespołów. Ich liderami będą creative group heads, którymi zostali eksperci wyłonieni w ramach działu kreacji. Będą oni zarządzać 6 osobowymi zespołami składającymi się z kreatywnych z różnym doświadczeniem i talentami.

Nowe stanowiska creative group heads objęli:

Joanna Jezierska - dotychczas senior copywriterka Publicis Worldwide. W reklamie od 2009 roku, wcześniej związana z produkcją filmową. Od 5 edycji jurorka w konkursie Papaya Young Directors, w którym pomaga młodym twórcom wejść do zawodu w branży reklamowej. Absolwentka socjologii i gender studies, zaangażowana w działalność organizacji kobiecych, fundacji #sexedPL i stowarzyszenia Otwarte Klatki. Wielokrotna laureatka nagród Effie, w tym w kategorii long-term.

Bartosz Jeglejewski - w Publicis Worldwide pracujący na stanowisku senior copywriter od maja 2017 roku. Zdobywał nagrody na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, Effie, MIXX, Innovation, Kreatura oraz Golden Arrow.

Paweł Murawski – do tej pory art director i designer. Na początku swojej kariery mocno związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od początku kariery w reklamie związany z Publicis. Zdobywca Effie oraz wielokrotny finalista Young Creatives Cannes i Young Creatives Eurobest.

Agata Janulewska - dotychczas senior copywriterka z ponad 10-letnim doświadczeniem również jako strateg kreatywny. Pracowała z klientami z różnych sektorów, w szczególności z obszaru FMCG i branży beauty. W 2011 r.testowała program European Advertising Certificate (EACA) przed wprowadzeniem go na rynek.

Tomek Ziemiański – multidyscyplinarny senior art director w agencji Publicis Worldwide od 2017 roku. Zdobywca nagród na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, MIXX, Effie, Golden Arrow oraz Kreatura.

- Przeorganizowujemy agencję tak, aby klienci byli w jej centrum. Stawiamy na proaktywność, zwinność, szybkość i współpracę. Sercem naszej agencji pozostaje kreacja, a mniejsze multidyscyplinarne i cross-działowe zespoły idealnie sprawdzają się w pracy zdalnej, gdzie nie liczy się praca "od do" ale jej efekty, innowacyjność, kreatywność i nieszablonowe podejście. Będzie nam łatwiej dzielić się wiedzą, budować eksperckość oraz partnerskie relacje wewnątrz agencji, w grupie i z klientami. Taki model pozwala w pełni wykorzystać możliwości i potencjał Power of One Grupy Publicis, bo do zespołów klienckich możemy płynnie włączać ekspertów z różnych dziedzin – technologii, data science, influence, produkcji i mediów, tworzyć nowoczesne i transformacyjne rozwiązania biznesowe oraz komunikacyjne dla naszych klientów – komentuje Dagmara Gadomska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.

Katarzyna Kacprzak 512 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.