Fiverr przejmuje Working Not Working [wideo]
Obie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.
Working Not Working (WNW), z siedzibą w Nowym Jorku, istnieje od 2011 r. i gromadzi freelancerów z branży kreatywnej.
Działa w oparciu o model abonamentowy. Daje zarejestrowanym osobom z branży kreatywnej mającym profil w serwisie szansę pozyskania zlecenia od ok. 2 tys. firm, w tym gigantów takich jak Google, Netflix i Spotify oraz agencji reklamowych, w tym Droga5 i Wieden + Kennedy.Ekspansja Fiverr ma opierać się na zaspokajaniu potrzeb kreatywnych dużych marek i agencji, a WNW jest gotowym rozwiązaniem, które pomoże zrealizować ten cel. Po przejęciu WNW będzie nadal działać jako samodzielny podmiot pod kierownictwem dwójki założycieli - Justina Gignaca i Adama Tompkinsa. Gignac jest artystą i przedsiębiorcą znanym głównie z projektu sprzedawania nowojorskich śmieci jako dzieł sztuki. Tompkins był przez ponad 5 lat art directorem w agencji Ogilvy & Mather, przez dwa lata pracował też jako dyrektor kreatywny w draftFCB (obecnie FCB).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.