Fiverr przejmuje Working Not Working [wideo]

Obie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.

Fiverr, internetowy marketplace dla freelancerów z różnych branż założony w 2010 r. w Tel Awiwie, debiutował w czerwcu 2019 r. na nowojorskiej giełdzie. W ubiegłym roku akcje firmy zwyżkowały o 730%. O rosnących ambicjach Fiverra świadczy m. in. to, że w br. po raz pierwszy reklamował się spotem podczas Super Bowl.

Working Not Working (WNW), z siedzibą w Nowym Jorku, istnieje od 2011 r. i gromadzi freelancerów z branży kreatywnej.

Działa w oparciu o model abonamentowy. Daje zarejestrowanym osobom z branży kreatywnej mającym profil w serwisie szansę pozyskania zlecenia od ok. 2 tys. firm, w tym gigantów takich jak Google, Netflix i Spotify oraz agencji reklamowych, w tym Droga5 i Wieden + Kennedy.

Ekspansja Fiverr ma opierać się na zaspokajaniu potrzeb kreatywnych dużych marek i agencji, a WNW jest gotowym rozwiązaniem, które pomoże zrealizować ten cel. Po przejęciu WNW będzie nadal działać jako samodzielny podmiot pod kierownictwem dwójki założycieli - Justina Gignaca i Adama Tompkinsa. Gignac jest artystą i przedsiębiorcą znanym głównie z projektu sprzedawania nowojorskich śmieci jako dzieł sztuki. Tompkins był przez ponad 5 lat art directorem w agencji Ogilvy & Mather, przez dwa lata pracował też jako dyrektor kreatywny w draftFCB (obecnie FCB). 

Paweł Piasecki 643 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.