Storytel łączy słuchowisko i film w "Random" [wideo]

Premiera opowieści o życiu młodych ludzi w czasie pandemii 14 lutego. W rolach głównych Julia Wieniawa i Maciej Musiałowski.

Storytel, serwis z audiobookami, zachęca do wysłuchania swojej kolejnej produkcji audio - pięcioodcinkowej powieści "Random". Jest to historia o uczuciu rodzącym się pomiędzy dwojgiem użytkowników fikcyjnej, głosowej aplikacji Random. Rozmówcy dobierani są w niej losowo, na podstawie wybranej kategorii. Nie widząc siebie nawzajem, rozmawiając o codziennych problemach, pasjach i pragnieniach, bohaterowie zbliżają się do siebie. Akcja toczy się w czasach pandemii koronawirusa. Nie byłoby to nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że finałowy - szósty odcinek to krótkometrażowy film zamieszczony w serwisie YouTube.

Do realizacji tego projektu Storytel wybrał Nataszę Parzymies, jedną z ciekawszych reżyserek młodego pokolenia. Scenariusz napisała wraz z Alicją Sokół, a w reżyserii wspierał ją Marcin Kardach. W role filmowych bohaterów wcielili się popularni aktorzy młodego pokolenia: Julia Wieniawa oraz Maciej Musiałowski, a głosu aplikacji randkowej użyczyła Agnieszka Woźniak-Starak.

Dwa dodatkowe filmy krótkometrażowe opublikowane na kanale YouTube Nataszy Parzymies w dniu premiery, wprowadzają odbiorcę w świat aplikacji „Random”, z której korzystają bohaterowie historii. W odcinkach specjalnych występują Magdalena Boczarska, Katarzyna Nosowska, znanego z roli w „Bożym Ciele” Jan Hrynkiewicz oraz Sylwia Gola. Następnie widz przekierowywany jest do pięcioodcinkowego słuchowiska na platformie Storyel, a na finałową odsłonę powraca do filmu umieszczonego na YouTube.

„Random” będzie miał również swoją muzyczną odsłonę. Piosenka autorstwa Macieja Musiałowskiego, którą aktor w słuchowisku sam wykonuje, zostanie wydana jako singiel. Utwór w zupełnie innej aranżacji niż w słuchowisku wykona razem z aktorem Julia Wieniawa. Teledysk do numeru promującego "Random" będzie można zobaczyć na początku marca.

Nad kreacją całego projektu czuwał Jakub Barzak, dyrektor marketingu Storytel.

Maciej Burlikowski 1562 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.