Papaya Young Directors 2021 ogłasza partnerów konkursu

To Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie.

W ósmej edycji konkursu Papaya Young Directors twórcy odpowiedzą na briefy rekordowej liczby marek. Partnerami tegorocznej edycji są: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie. Zgłoszenia są przyjmowane do 14 marca 2021. Oprócz filmów reklamowych w kategorii branded stories twórcy zrealizują także teledyski dla artystów z wytwórni Kayax. W ramach kategorii Music Stories powstaną klipy dla: Kayah, Krzysztofa Zalewskiego, Julii Wieniawy, Barbary Wrońskiej, zespołu Bloo Crane oraz duetu Karaś/Rogucki. Wraz z Facebookiem rozwija się także kategoria vertical stories, w ramach której będzie można zrealizować filmy dla trzech fundacji: Camera Femina, Kosmos dla Dziewczynek oraz Kuchinate African Refugee Women's Collective. Premiera filmów wraz z uroczystą galą planowana jest na czerwiec 2021 r.
 
- Zależy nam na tym, aby ósma edycja była wyjątkowa nie tylko ze względu na jakość produkcji, ale i społeczne zaangażowanie naszych uczestników – mówi Kacper Sawicki, CEO Papaya Films, pomysłodawca konkursu Papaya Young Directors.
Katarzyna Kacprzak 512 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.