Marka Axa znika w Polsce

Od połowy roku będzie już tylko Uniqa.

W połowie br. marka Uniqa zastąpi markę Axa – to konsekwencja zakupu przez austriacką grupę ubezpieczeniową Uniqa od francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa jej spółek w Polsce, Czechach i na Słowacji za 4,3 mld zł (1 mld euro). Transakcję ogłoszono rok temu. Dzięki temu Uniqa staje się piątą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce z blisko 5 mln klientów i biznesem generującym blisko 4 mld zł rocznie (przypis składki). Zarządza także szóstym pod względem wartości aktywów funduszem emerytalnym.

Prawne połączenie i zmiana marki na Uniqa ma nastąpić do połowy br.

Axa działała w Polsce od 2006 r.

Maciej Burlikowski 1532 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.