Agnieszka Durst-Wilczyńska pokieruje marketingiem firmy Uniqa po przejęciu marki Axa

W grupie Axa pracowała od 2017 r.

Jak wcześniej informowaliśmy, marka Uniqa zastąpi w Polsce markę Axa. To rezultat zakupu przez austriacką grupę ubezpieczeniową Uniqa od francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa jej spółek w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Za marketing połączonych firm będzie odpowiadała Agnieszka Durst-Wilczyńska jako dyrektor departamentu zarządzania marką.

Durst-Wilczyńska pracowała w grupie Axa od 2017 r. po przejęciu przez nią firmy ubezpieczeniową Liberty Ubezpieczenia, w której marketingu pracowała z kolei od 2014 r. Wcześniej osiem lat spędziła w dziale marketingu firmy ubezpieczeniowej Aviva oraz 12 lat w marketingu DB Schenker.

Maciej Burlikowski 1506 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.