Lay’s wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie

Powstanie pierwsza od dekady zintegrowana kampania marki Lay’s, wspólna dla wszystkich europejskich rynków.

Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrały europejski przetarg marki przekąsek słonych Lay’s. VMLY&R - jako agencja prowadząca - zunifikuje komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej, tworząc pierwszą od dekady zintegrowaną kampanię brandową Lay’s wspólną dla wszystkich europejskich rynków.

Wygrany kontrakt, poza kampanią repozycjonującą markę, zakłada pracę nad taktycznymi, regionalnymi projektami: od ATL-u przez digital i commerce, po produkcję social media toolkitów.
 
- Sam udział w tym przetargu i zaproszenie do rywalizacji w gronie największych sieciowych agencji w Europie były przywilejem. Zwycięstwo jest jednym z najważniejszych kroków milowych w historii naszej agencji - powiedział Dawid Szczepaniak, chief creative officer, partner w VMLY&R Poland.
Katarzyna Kacprzak 497 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.