Marco Barbieri pokieruje sprzedażą marki Lavazza w Polsce
Do tej pory nowy country sales manager pełnił funkcję szefa marketingu na Europę Wschodnią.
Lavazza ma ambicję stać się najbardziej preferowaną, międzynarodową marką kawy premium w Polsce. Mimo pandemicznego roku odnotowała w naszym kraju dobre wyniki sprzedaży w ub.r. szczególnie online, głównie na kanale dystrybutora brandu na Allegro. Lavazza rozpoczęła także w ub.r. dwuletnią współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
W Polsce Lavazza jest aktywna głównie w kategorii kaw palonych i mielonych, gdzie jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się marek. Zwyczaje Polaków związane z piciem kawy ewoluują w kierunku podstawowej działalności Lavazzy. Sektor kaw mielonych i palonych zajmuje największy udział w rynku i rozwija się najszybciej. Polacy są świadomymi i wymagającymi klientami - znają ceny i promocje, bardzo cenią sobie jakość, przywiązują dużą wagę do wyboru zdrowych produktów, uwzględniających zrównoważone podejście do konsumpcji.