Innowacyjna kampania Suzuki [wideo]

Spoty telewizyjne zachęcają do oglądania materiałów online.

Suzuki Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej japońskiej marki, rozpoczyna kampanię reklamową samochodów z napędem hybrydowym pod hasłem: "Suzuki Show. Czas hybryd". Jej twarzami są znani dziennikarze motoryzacyjni i eksperci branży - Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Spoty reklamowe emitowane są w: TVN, TVP i Polsacie oraz ich kanałach tematycznych.

- Spoty telewizyjne pełnią dwie funkcje: są reklamami modeli Suzuki, a jednocześnie zapowiedziami odcinków Suzuki Show dostępnych online. Dziś konsumuje się treści TV z laptopem na kolanach lub telefonem w dłoni, zatem zaproszenie widzów TV do internetu jest w pełni uzasadnione – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited, która przygotowała koncept kreatywny tej kampanii.

Siedmiominutowe filmy o przygodach samochodów w mieście i w terenie będą publikowane na stronie suzukishow.pl. Kampania w mediach online (również społecznościowych) wystartuje w najbliższy poniedziałek.

Za produkcję spotów odpowiada studio Selfish3. Doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media (emisje spotów w TV, kampania na portalach tematycznych i horyzontalnych, zakup powierzchni w modelu programmatic, VoD i YouTube).

Maciej Burlikowski 1607 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.