Innowacyjna kampania Suzuki [wideo]
Spoty telewizyjne zachęcają do oglądania materiałów online.
- Spoty telewizyjne pełnią dwie funkcje: są reklamami modeli Suzuki, a jednocześnie zapowiedziami odcinków Suzuki Show dostępnych online. Dziś konsumuje się treści TV z laptopem na kolanach lub telefonem w dłoni, zatem zaproszenie widzów TV do internetu jest w pełni uzasadnione – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited, która przygotowała koncept kreatywny tej kampanii.
Siedmiominutowe filmy o przygodach samochodów w mieście i w terenie będą publikowane na stronie suzukishow.pl. Kampania w mediach online (również społecznościowych) wystartuje w najbliższy poniedziałek.
Za produkcję spotów odpowiada studio Selfish3. Doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media (emisje spotów w TV, kampania na portalach tematycznych i horyzontalnych, zakup powierzchni w modelu programmatic, VoD i YouTube).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.