UPC reklamuje usługi komórkowe [wideo]

Kampanię realizują: K2, Human Ark, Głośno i OMD. Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk.

UPC Polska, operator drugiej po Vectra sieci kablowej w kraju, rozpoczyna kampanię reklamującą usługi komórkowe. UPC świadczy je we współpracy z P4, operatorem sieci komórkowej Play.

Kampanię przygotowała agencja K2. Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk, postprodukcję przygotowało studio Human Ark, a za udźwiękowienie odpowiadało studio Głośno. Oprócz telewizji działania obejmują również kampanię digitalową i komunikację w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Maciej Burlikowski 1538 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.