Polski duet Youth Novels w nowej odsłonie kampanii Ibis Music [wideo]

Sieć hoteli Accor przygotowała wirtualną trasę koncertową "We Are Open" - serię występów młodych lokalnych artystów z 12 krajów.

Głównym przesłaniem inicjatywy "We Are Open" jest - jak deklaruje Accor - "połączenie ludzi z różnych zakątków świata za pomocą muzyki, różnorodności i wspólnej nadziei w niepewnych czasach". Marka hotelowa we współpracy z Sony Music Entertainment i Spotify przygotowała serię występów wschodzących lokalnych artystów z 12 krajów, w tym także Polski, jako kontynuację kampanii Ibis Music. Koncerty można oglądać na kanałach społecznościowych marki Ibis (Instagram, Facebook i YouTube). 

Głównymi gwiazdami kampanii zachęcającej, by "podróżować po świecie z Ibis Music są brytyjski piosenkarz i autor piosenek Charlie Winston, brazylijski piosenkarz, autor tekstów i drag queen Pabllo Vittar oraz brytyjska piosenkarka Izzy Bizu.

Poznański duet Youth Novels, który tworzą Ania Babrakowska (wokal) i Emil Nowak (gitara), zadebiutował w 2016 r. Występował m.in. na festiwalach Open'er i Enea Spring Break. Piosenki duetu pojawiły się w serialu "Pod powierzchnią" w reżyserii Borysa Lankosza i Bartosza Konopki emitowanym na platformie Player i na antenie TVN. Sesja na żywo Youth Novels na potrzeby kampanii "We Are Open" odbyła się w hotelu Ibis w Poznaniu.

Paweł Piasecki 606 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.