Backup Events i 180heartbeats + Jung v. Matt łączą kompetencje
Wychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów.
Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem Łukaszem Deoniziakiem zarządzają nowym działem eventowym. Rolka wspiera ich jako event director. Korzystają także z zaplecza kompetencyjnego 180heartbeats, czyli łącznie kilkudziesięciu osób ze strategii, kreacji i designu, social mediów & PR, a także w zależności od potrzeb ze sprawdzonych partnerów zewnętrznych. W sumie obie marki mają na koncie setki eventów, a przez ostatnie sześć lat razem odpowiadały za wydarzenia dla Nike czy Burger King. Wspólne portfolio to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, Innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.
Pierwszym krokiem jest opracowywane przez eventy i technologię 180heartbeats kompleksowe rozwiązanie do realizacji wydarzeń online – Customer Data & Experience Platform. Ma umożliwić mierzenie ich efektywności i personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online. Jeden zespół realizacyjny na każdym etapie współpracy zadziała tu jak eventowy One Stop Shop. Podejście zakłada także tworzenie eventów zgodnie z autorską ideą agencji, czyli "Creating brand excitement". Tak powstał koncept "Niezniszczalna tęcza" dla Ben & Jerry’s (nagrodzona m.in. Effie i Cannes Lions w kategorii event) czy YouTube Brandcast.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.