Papaya Films i Biscuit LA z kampanią dla Dollar Shave Club [wideo]

Za reżyserię spotu odpowiadał Andreas Nilsson.

Papaya Films i Biscuit LA przygotowali kampanię dla Dollar Shave Club. Kalifornijska firma dostarcza klientom maszynki do golenia i - co miesiąc, w formule abonamentowej - żyletki i dodatkowe produkty do pielęgnacji.

Muzyczny spot do piosenki pod tytułem "We Got You" powstał w trakcie czterech dni zdjęciowych w Warszawie. Za reżyserię odpowiadał Andreas Nilsson, który ma na swoim koncie m.in. popularną reklamę dla Volvo z Jeanem-Claude'em Van Damme’em. Za zdjęcia odpowiedzialny był Lasse Frank. Reklama dla Dollar Shave Club to kolejna współpraca koprodukcyjna Papaya Films z domem produkcyjnym Biscuit z Los Angeles. Spot przeznaczony jest na rynek amerykański, a kreację przygotował wewnętrzny dział klienta.

Katarzyna Kacprzak 497 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.