Sklep internetowy Morele odświeża wizerunek

Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji oparta na haśle "Zakupy online to pestka" została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt.

Nowa platforma komunikacyjna sklepu Morele wypracowana wespół z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt podkreśla wygodę zakupów internetowych. "Po blisko 20 latach zmieniamy logo i stawiamy na nowe hasło.
Dlaczego? Bo przysłowiowa pestka to gwarancja prostoty wyboru i wygody zakupów, które u nas znajdziesz" – czytamy na stronie sklepu.

– W naszym sklepie dajemy wygodę, upraszczając zakupy online. Klienci nie muszą tracić czasu, żeby mieć pewność, że dokonali najlepszego wyboru – podkreśla Radosław Zarzeczny, head of brand & communications w Morele, odpowiedzialny za koordynację prac z agencją.

Sklep zachęca klientów do skorzystania z nowej usługi – jednego z pakietów abonamentowych Morele Max. Gwarantują one darmową dostawę dla zakupów od 39,99 zł (standardowo od 199 zł) i zwrot produktów do 30 dni. Abonament kosztuje od 4,05 zł miesięcznie (przy opłacie za 12 miesięcy). W związku z odświeżeniem wizerunku oferowane są też czasowe promocje, m.in. na zakup sprzętu gamingowego przy płatności Blikiem.

Paweł Piasecki 609 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.