OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru [wideo]

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów. Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures, postprodukcję – Xantus TV, postprodukcję dźwięku – Juice. Reżyserem był Tadeusz Śliwa, operatorem Marek Sanak, media zaplanował i kupił MediaConcept.

Maciej Florek 2231 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.