Nowy Ład - nowa grupa kreatywna w polskiej reklamie
Nowy Ład tworzą Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski.
– Budowaliśmy największe internetowe media w Polsce i widzimy w branży kreatywnej deficyt wiedzy medialnej, jak robić projekty, które są głośne i naprawdę angażują odbiorców. Kochamy niestandardowe działania i nasze ogromne doświadczenie chcemy przełożyć na spektakularne, autentyczne akcje, treści i wydarzenia, które zmieniają nasze otoczenie – mówi Paweł Stremski.
Marzena Szkolak jest współtwórczynią kampanii "Ostatni Twój Weekend" w Gazeta.pl, gdzie była szefową strony głównej, serwisów wertykalnych i dyrektorką rozwoju marki.
Filip Połoska ostatnio był międzynarodowym redaktorem naczelnym Noizz (Ringier Axel Springer Polska) odpowiedzialnym za strategię i zmianę wizerunku marki na sześciu europejskich rynkach. Wcześniej był szefem kontentu strony głównej Gazeta.pl, współpracował z SNL Polska.
Paweł Stremski był redaktorem naczelnym, dyrektorem portalu i szefem newsroomu Gazeta.pl. Jest współorganizatorem Targów Rzeczy Ładnych – targów polskiego designu.
Grupa zamierza tworzyć niestandardowe projekty offline i online, pomagać markom budować strategię komunikacji, przeprowadzać kreatywne akcje, organizować wydarzenia i wydawać oryginalne publikacje. Planuje również szkolenia dla agencji i marek na temat kontentu, mediów i trendów. Grupa współpracuje już z kilkoma markami i pracuje nad własnymi projektami.
Branding Nowego Ładu przygotowali: Bartek Walczuk i Julia Konopka ze studia It’s Osom! odpowiedzialni m.in. za identyfikację wizualną projektów Dawida Podsiadło.