Pandemia przysłużyła się wynikom T-Mobile

W ub.r. operatorowi przybyło klientów i przychodów.

O 244 tys., do 11,198 mln, wzrosła w ub.r. liczba klientów firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska (Deutsche Telekom). Jej łączne przychody wzrosły o 1,1%, do 6,456 mld zł, a przychody tylko z usług komórkowych wzrosły o 4,6%, do 4,18 mld zł (firma świadczy także usługi stacjonarne).

Juraj Andras, członek zarządu T‑Mobile Polska ds. finansowych, przyznaje, że epidemia koronawirusa (COVID-19) i wymuszony nią lockdown (praca i nauka przez internet) spowodowały wzrost zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne. Choć przedstawiciele firm telekomunikacyjnych nie przyznają tego wprost, bo to fatalnie brzmi, to pandemia przysłużyła się ich wynikom, nawet biorąc pod uwagę spadek wpływów z roamingu zagranicznego. Ubiegłoroczne przychody z usług telekomunikacyjnych Orange Polska, największej w kraju firmy telekomunikacyjnej, wzrosły o 2,9%.

Maciej Burlikowski 1530 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.