Marcin Jeziorski jako chief commercial officer w Mediacap

Będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług w ramach holdingu.

Marcin Jeziorski, wiceprezes Mediacap, awansuje w strukturach holdingu, obejmując funkcję chief commercial officer. Obok nadzoru nad Grupą S/F będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług w ramach holdingu. Będzie wspierać zarządy kluczowych segmentów Mediacap SA w zakresie innowacji usługowych i produktowych oraz partnerstw strategicznych ze szczególnym naciskiem na najistotniejsze obszary wzrostu holdingu: influencer marketing, gaming marketing, video content online oraz e-commerce.

Jeziorski związany jest z rynkiem marketingowym od blisko 20 lat. Zaczynał pracę w 2002 r. w sieci D'Arcy. Pracował w Saatchi & Saatchi, Team One oraz Y&R/303. Od 2011 związany jest z Mediacap SA. Najpierw jako prezes należącej do holdingu agencji komunikacyjnej Scholz & Friends Warszawa, a od 2015 r. jako CEO Grupy S/F oraz wiceprezes Mediacap SA. Był zaangażowany m.in. w wejście holdingu w obszar influencer marketingu i gamingu. Od 2018 r. jest członkiem zarządu SKM SAR.

Katarzyna Kacprzak 512 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.