Zuzanna Gębka szefową międzyagencyjnego zespołu e-commerce w GroupM

Zespół powołano m.in. w związku z wejściem Amazona do Polski.

GroupM powołał międzyagencyjny zespół specjalistów od e-commerce pod kierunkiem Zuzanny Gębki, dyrektor e-commerce w tej spółce. Kilkunastu pracowników z Wavemakera, MediaComu i Mindshare przeszło już międzynarodowy program szkoleń i praktyk. Pracując dla klientów GroupM na rynkach, gdzie funkcjonuje oferta e-commerce Amazon, poszerzali wiedzę i praktyczną znajomość prowadzenia sprzedaży i kampanii na tej platformie.

-  Potencjał sprzedażowy Amazona jest bezdyskusyjny. Odniesienie się do niego będzie jednym z punktów strategii e-commerce większości polskich firm aktywnych w e-sprzedaży. Jednocześnie Amazon tworzy jeden z bardziej skomplikowanych i drogich ekosystemów, dlatego chcemy zaoferować doradztwo już na wczesnym etapie korzystania z tej platformy - mówi Zuzanna Gębka. - Wejście Amazona na nowe rynki oznaczało dla nich napędzenie dynamiki e-commerce i zmianę udziałów sprzedaży on- i offline, dlatego działy sprzedaży i marketingu polskich firm już analizują możliwości zaistnienia tam z ofertą swoich marek – dodaje dyrektor e-commerce w GroupM.   

Międzyagencyjny zespół GroupM ma technologicznie i operacyjnie wspierać specjalistyczne działy e-commerce działające w Mindshare, Wavemakerze i MediaComie - niezmiennie odpowiadają one za doradztwo i strategię działań e-commerce dla obsługiwanych marketerów. Nowy zespół ma też usprawnić wymianę wiedzy między polskimi agencjami i utrzymywać bliską współpracę z rynkami EMEA.

O debiucie Amazon.pl piszemy tutaj.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.