Arkadiusz Siuda dyrektorem kreatywnym Altavia Polska
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej.
Suida ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Przez dwa lata był senior art directorem i creative directorem w agencji Martis Communication & Strategy. W latach 2012-2015 pełnił funkcję creative supervisora na rynki EMEA dla Oriflame Sweden, gdzie z centrali w Warszawie nadzorował pracę teamów kreatywnych dla poszczególnych krajów regionu. Przed 2012 r. w zespole agencji Banah Group przez sześć lat na stanowiskach senior art directora oraz creative group head zajmował się tworzeniem kampanii ATL, BTL i digital. Karierę w branży zaczynał w agencji Opus B, gdzie pełnił funkcje art directora i group heada.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.