Arkadiusz Siuda dyrektorem kreatywnym Altavia Polska

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej.

Do działu kreacji agencji Altavia Polska dołączył Arkadiusz Siuda, obejmując stanowisko creative directora. Do Altavii przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie również był dyrektorem kreatywnym.

Suida ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Przez dwa lata był senior art directorem i creative directorem w agencji Martis Communication & Strategy. W latach 2012-2015 pełnił funkcję creative supervisora na rynki EMEA dla Oriflame Sweden, gdzie z centrali w Warszawie nadzorował pracę teamów kreatywnych dla poszczególnych krajów regionu. Przed 2012 r. w zespole agencji Banah Group przez sześć lat na stanowiskach senior art directora oraz creative group head zajmował się tworzeniem kampanii ATL, BTL i digital. Karierę w branży zaczynał w agencji Opus B, gdzie pełnił funkcje art directora i group heada.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.