Rusza nowa odsłona Klubu CCC

Zrezygnowano z fizycznych kart klubowych - wszystkie zakupy będą naliczane w aplikacji mobilnej.

Od 1 marca br. Klub CCC będzie dostępny przez aplikację mobilną działającą w systemie iOS (Apple Store) i Android (Google Play), a także przez stronę WWW. Producent obuwia i właściciel sieci sklepów obuwniczych rezygnuje natomiast z fizycznych kart lojalnościowych.

Przewidziano trzy statusy uczestnictwa w klubie - na start każdy otrzymuje status Standard, przy sumie wydatków wynoszącej w ciągu roku od 400 do 800 zł przyznawany jest status Silver, a powyżej 800 zł - status Gold. Przy statusie Standard przysługuje 30 dni na zwrot zakupów bez pokazywania paragonu, prezent na urodziny, raz w roku 10% rabat na zakupy oraz darmową dostawę za zamówienie online warte już 59 zł. Pakiet Silver daje dodatkowo rabaty - łącznie kilkaset złotych - do wydania u partnerów Klubu: marek H&M, Vogue, L’Oreal. Modivo, Apart, Lirene, BP i Citi Handlowy, Mondly Languages i Beat Studio (lista ma być rozszerzana). Do tego 60 dni na zwrot bez paragonu, pierwszeństwo zakupu specjalnych kolekcji, jednorazowy 20-procentowy rabat raz w roku i pakiet trzech personalizowanych rabatów. W pakiecie Gold korzyści są największe - 6 personalizowanych rabatów w miesiącu, 120 dni na zwrot bez paragonu, 30-procentowy rabat raz w roku, całkowicie darmowa dostawa na zakupy online (do pięciu rocznie) i specjalna infolinia oraz wszystkie bonusy z niższych statusów.

Ambasadorami Klubu CCC są dyrektor Działu Mody Vogue Polska Karolina Gruszecka, muzyk, kompozytor i współzałożyciel duetu The Dumplings Kuba Karaś, fotograf Łukasz Dziewic, reżyser i fotograf Marcin Ziółko, make up artist Wilson, muzyk Mattia Rosiński, nauczycielka jogi Basia Tworek, artystka Kasia Śledź (coc0m0), tancerz Mateusz Gil (Peakyboy) i model Yanek Marek.

Nowa formuła Klubu promowana jest m.in. 30-sekundowym spotem w mediach społecznościowych.

W sierpniu ub.r. liczba użytkowników aplikacji mobilnej CCC - w ramach której będzie teraz działać Klub CCC - przekroczyła 2 miliony. E-commerce odpowiadał w 2019 r. za jedną czwartą (24,9%) skonsolidowanych przychodów grupy. Udział CCC w rynku sprzedaży detalicznej obuwia w Polsce szacowany jest na ok. 25%.

Paweł Piasecki 737 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.