IKEA świętuje 60-lecie współpracy z Polską [wideo]

Agencja VMLY&R przygotowała kampanię, która to upamiętnia.

Wystartowała nowa kampania IKEA, przedstawiająca 60-letnią relację firmy z Polską. Celem akcji jest przybliżenie historii tej współpracy oraz pokazanie jej pozytywnego wpływu na gospodarkę w Polsce i dalszy rozwój marki
w duchu zrównoważonego rozwoju. Działania reklamowe obejmują komunikację wizerunkową i produktową, opierają się głownie na digitalu. Do udziału w akcji zaproszeni zostali również influencerzy, których zadaniem będzie przybliżenie Polakom historii firmy w ich kraju.

W ramach kampanii powstały m.in. materiały wideo pod tytułem "60 lat IKEA z polskimi specjalistami" z udziałem pracowników Ikea Polska (dział zakupów - Purchasing, IT Service Desk, Ikea Retail - sklep w Jankach, IKEA Distribution Services, IKEA Industry, Zbąszynek) i spółek współpracujących z firmą, działających w Polsce (Ingka Centres, Vastint, Ikano Bank). Spoty pokazują, jak szeroka jest działalność i rola firmy jako pracodawcy. Nagrania były realizowane w dniach 8-12 lutego 2021 r.

Kampanię przygotowała agencja VMLY&R, zakupem i planowaniem mediów zajął się Wavemaker, a za komunikację PR odpowiada agencja Garden od Words.

IKEA rozpoczęła współpracę z Polską w styczniu 1961 r., kiedy Ingvar Kamprad złożył pierwsze zamówienie w polskiej fabryce na dostawę 500 krzeseł ÖGLA z drewna bukowego.Spółkę Ikea Polska zarejestrowano w 1988 r., a pierwszy sklep w naszym kraju otwarto w 1990 r.  Dzisiaj 20% światowej produkcji dla IKEA pochodzi z Polski.

(Współpraca: Paweł Piasecki)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.