Facebook startuje z drugim sezonem polskiego podcastu

W pierwszym odcinku drugiego sezonu gośćmi podcastu są Karolina Szabłowska, odpowiedzialna za komunikację marketingową w IKEA oraz Jakobe Mansztajn z Make Life Harder.

"Rozmowy Facebooka" - pierwszy polski podcast platformy społecznościowej startuje ze swoją kolejną odsłoną. W drugim sezonie zaproszeni goście będą rozmawiać o przyszłości technologii i jej wpływie na komunikację, a także o tym, które widoczne już dziś trendy mogą być zapowiedzią zmian czekających społeczeństwo oraz biznes.

W drugim sezonie prowadzącymi będą Karol Stryja, wcześniej twórca podcastu "Zawodowcy" (rozmowy ze znanymi ludźmi opowiadającymi dlaczego robią to, co robią) oraz Edyta Kowal, ekspertka od content marketingu i digital marketingu. W pierwszym odcinku drugiego sezonu gośćmi podcastu są Karolina Szabłowska, odpowiedzialna za komunikację marketingową w IKEA oraz Jakobe Mansztajn, współautor bloga Make Life Harder i współprowadzący internetowego programu satyrycznego Make Poland Great Again.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.