Blik reklamuje przelewy na telefon [wideo]
To kolejna realizacja agencji Change i Spark Foundry dla tej marki.
– Przelewy na numer telefonu są najszybciej rosnącą funkcją Blika. Jego użytkownicy doceniają je przede wszystkim za to, że działają między różnymi bankami, są darmowe i natychmiastowe. Można je wykonać z dowolnego miejsca i o dowolnej porze – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR PSP.
PSP podaje, że w 2020 r. liczba przelewów na telefon wzrosła o 167% rok do roku.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot główny, cztery spoty 15-sekundowe oraz 2-minutowy teledysk, który niebawem będzie można zobaczyć w internecie. Będą one emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry (SMG Sp. z o.o.).
Operator Blika zapowiada, że kampania inicjuje całoroczne działania promujące przelewy na telefon.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.