Blik reklamuje przelewy na telefon [wideo]

To kolejna realizacja agencji Change i Spark Foundry dla tej marki.

Polski Standard Płatności (PSP), operator krajowego systemu płatności mobilnych Blik, wystartował z nową kampanią reklamującą przelewy na numer telefonu. Zatrudnił do niej muzyków Tomsona (Tomasz Lach) i Barona (Aleksander Milwiw-Baron) – członków zespołu Afromental i jurorów popularnego programu TVP "The Voice of Poland". Muzycy specjalnie na potrzeby kampanii skomponowali utwór mający przybliżać odbiorcom nowe hasło przewodnie marki: "Żyj bardziej". i zachęcają do otwarcia się na nowe możliwości i rozwiązania.

– Przelewy na numer telefonu są najszybciej rosnącą funkcją Blika. Jego użytkownicy doceniają je przede wszystkim za to, że działają między różnymi bankami, są darmowe i natychmiastowe. Można je wykonać z dowolnego miejsca i o dowolnej porze – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR PSP.

PSP podaje, że w 2020 r. liczba przelewów na telefon wzrosła o 167% rok do roku.

Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot główny, cztery spoty 15-sekundowe oraz 2-minutowy teledysk, który niebawem będzie można zobaczyć w internecie. Będą one emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry (SMG Sp. z o.o.).

Operator Blika zapowiada, że kampania inicjuje całoroczne działania promujące przelewy na telefon.

Maciej Burlikowski 1576 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.