Paweł Modzelewski szefem Socialyse w Havas Group

Ostatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.

Do grona zespołu marketingu cyfrowego grupy Havas dołączy Paweł Modzelewski, obejmując stanowisko head of Socialyse. Jego zadaniem będzie rozwój oferty w obszarze content marketingu, opartej na zapleczu kreatywnym, analitycznym i badawczym. Będzie ona czerpać zarówno z zasobów mediowych (Havas Media Group), jak i kreatywnych (Havas Creative Group) agencji. Jako head of Socialyse Paweł Modzelewski będzie w tym zakresie wspierać klientów obu dywizji Havas.

Modzelewski ma 14 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej. Ostatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication, gdzie wspierał zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych na rozwiązaniach cyfrowych. Wcześniej jako head of social stworzył i rozwijał kilkunastoosobowy dział mediów społecznościowych w Publicis Groupe. Obsługiwał tam takich klientów jak T-Mobile, Link4, Crunchips, Milka, Samsung czy Coca-Cola. Ponadto na koncie ma pracę nad strategiami dla takich marek jak McDonald’s, Orange czy Wedel.

Maciej Florek 2287 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.