Leo Burnett z nowym formatem reklam dla Orange [wideo]

Operator promuje w ten sposób ofertę Flex.

Firma telekomunikacyjna Orange Polska rozpoczyna kampanię oferty Orange Flex pod hasłem: "Nas to nie dziwi". Użyty w niej nowy format kreatywny został stworzony przez agencję Leo Burnett Warszawa.

Podczas kampanii agencja współpracowała z influencerami: Ewą Zawadą, która wymyśliła choreografię wykorzystaną w filmie, i Dominikiem Rupińskim (oboje z TikToka) oraz Jackiem Rydlewskim (z Instagrama). W reklamie występuje także dziennikarz Piotr Kędzierski.

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała 30-sekundowy spot reklamowy (ze skrótem do 15 s) oraz sześć 10-sekundowych z komunikacją skierowaną do wybranych grup docelowych. Kampania oprócz odsłon wideo w internecie, social mediach i bannerów jest wzbogacona o wyzwania rzucane fanom przez influencerów na Instagramie oraz TikToku.

Media na potrzeby kampanii reklamowych Orange planuje i kupuje dom mediowy Initiative.

Flex to oferta, w której abonamentem komórkowym zarządza się poprzez aplikację w smartfonie.

Maciej Burlikowski 1532 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.