Rekordowy rok Totalizatora
Wpływy z gier i loterii wzrosły w ub.r. o ponad 50%, przekraczając 15 miliardów złotych.
W ub.r. TS uruchomił nową stronę Lotto.pl, a gracze korzystający z aplikacji mobilnej zyskali możliwość logowania się za pomocą obrazu twarzy i odcisku palców. W kwietniu ub.r. uruchomił także internetowe kasyno "na żywo" - Total Casino - jedyne legalne kasyno online w Polsce. W zeszłym roku spółka uruchomiła także ponad 350 nowych salonów gier na automatach poza kasynami gry - z końcem roku ich liczba przekroczyła 520 w całym kraju.
Totalizator wskazuje, że bardzo ważny był dla niego wybór dostawcy nowej platformy loteryjnej (konsorcjum IGT Poland), której wdrożenie właśnie trwa, a pierwsza faza ma zakończyć się w grudniu br. Efektem tej zmiany ma być skok technologiczny, który "przygotuje spółkę na wyzwania przyszłości i zmieniające się potrzeby graczy".
W tym roku TS obchodzi 65-lecie działalności pod hasłem #WielkieChwile. Z tej okazji m.in. uruchomiono jubileuszową stronę internetową. Wystartował też ogólnopolski konkurs na plakat z okazji jubileuszu. Ambasadorem kampanii "Wielkie chwile" został Robert Lewandowski - Piłkarz Roku UEFA 2020 i Najlepszy Piłkarz Świata FIFA 2020, kapitan reprezentacji Polski, kluczowy gracz Bayernu Monachium, z którym w ub. r. wygrał m. in. Ligę Mistrzów. Wśród ambasadorów należącej do Totalizatora Sportowego marki Lotto jest światowej klasy narciarz wysokogórski Andrzej Bargiel, który jako pierwszy na świecie zjechał z Broad Peak i K2 (8611 m n.p.m.). Dokumentujący to wydarzenie film dokumentalny "K2: Pierwszy zjazd", zrealizowany dwa lata później, jest dostępny do obejrzenia za darmo w internecie.
(Współpraca: Paweł Piasecki)

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.