Radek Dudzic dołączył do Pleja jako creative group head

Wcześniej związany był z Isobar Polska jako content creative director oraz z agencją OS3 jako creative director.

Radek Dudzic dołączył do Pleja, obejmując stanowisko creative group head w dziale kreacji kierowanym przez Barta Białego. Będzie odpowiadał za wsparcie i rozwój części zespołu odpowiedzialnego za obsługę Play digital.

Dudzic jest związany z branżą reklamową od ponad 15 lat. Przed Plejem pracował w Isobar Polska jako content creative director oraz w agencji OS3 jako creative director. Jako copywriter współpracował także z Scholz & Friends Warszawa, JWT Warszawa, Leo Burnett oraz Lubię to! Linked by Isobar. W swojej karierze współtworzył m.in. pierwszą kampanię promującą wybory do Parlamentu Europejskiego, relaunch marki Virgin Mobile czy "Przyjaciółki" - nowy format dla marki Rossmann. Pracował z klientami takimi jak: Orange, T-mobile, Play, Virgin Mobile, Bank Millennium, Bank Nordea, Mazda, Mercedes-Benz, Skoda, McDonald’s, Tchibo, Rossmann, Estee Lauder, P&G, Nestle, Nokia, Samsung czy Radio Zet. W Plej wesprze przede wszystkim obsługę marki Play.

Katarzyna Kacprzak 521 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.