Cut The Mustard powołuje studio komunikacji wizualnej - Ekstrakt Studio

CEO i partnerem zarządzającym jest Marcin Strzałkowski, współwłaściciel Cut The Mustard.

Startuje nowe studio komunikacji wizualnej i projektów graficznych: Ekstrakt Studio – spółka należąca do grupy Cut The Mustard. Ekstrakt realizuje projekty z obszaru brandingu, namingu, brand identity, projektowania opakowań czy service design. Studio będzie także oferować pakietowe i stałe w cenie usługi z zakresu komunikacji wizualnej dla małych firm i start-upów.

Partnerem zarządzającym nowej spółki w grupie jest Marcin Strzałkowski, związany z branżą design od ponad 20 lat. Realizował projekty z obszaru komunikacji wizualnej dla największych marek w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od 2016 r. jest współwłaścicielem Cut The Mustard, gdzie przez ostatnie lata pełnił rolę m.in. design directora. Od marca jako CEO Ekstrakt Studio będzie odpowiadał za rozwój nowej spółki, pełną ofertę i realizację projektów w myśl hasła "Human oriented design".

Studio będzie wspierało działania agencji Cut The Mustard w zakresie wyznaczonych projektów design, od marca będzie także samodzielnie rozwijało portfolio klientów i pozyskiwało niezależne zlecenia w Polsce i za granicą.

– Zawsze pamiętamy, że projektujemy dla ludzi. Wiemy, że to, co robimy, musi przykuwać uwagę, a jednocześnie być czytelne, proste i użyteczne. Weryfikujemy nasze rozwiązania, tworząc mockupy i testy, a wszystko po to, by mieć pewność, że projekty spełniają swoje założenia i odpowiadają na cele, jakie stawiają przed nami klienci – mówi Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt Studio.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.