Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft

Nowa nazwa i identyfikacja powstały we współpracy z agencją brand design Mamastudio.

Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.

- Zeszłotygodniowa transakcja wykupu pozostałych 25% udziałów w Scholz & Friends Warszawa od partnerów z Scholz & Friends GmbH pozwoliła nam ostatecznie na uproszczenie nie tylko struktury kapitałowej naszych spółek, ale również organizacyjnej - mówi Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft. - Nowe podejście do marek Grupy pokazuje, na co stawiamy, tworząc komunikację: kompleksowość usług, integracja, wyróżnialność i nowoczesność. Freundschaft to symbol naszej integracji i jednocześnie podkreślenie kontynuacji. Agencja Scholz & Friends Warszawa od 1995 r. tworzy wyróżnialną komunikację. Dziś ci ludzie, którzy kreowali wszystkie marki w grupie, zaczynają pracować pod wspólnym sztandarem. Zbliżamy do siebie nasze zasoby i kompetencje, bo wierzymy, że model agencji bardzo się zmienia. Że potrzebne są różne kompetencje, ale zintegrowane projekty - dodaje.

Dotychczasowe marki zastąpione będą przez: Freundschaft (platformy komunikacyjne, experiential marketing), Freundschaft The Digitals (content online) oraz Freundschaft Commerce (performance, e-commerce, media). Wszystkie należeć będą do Grupy Freundschaft.

- W obecnych czasach komunikacja agencji reklamowych stała się bardzo letnia, by nie powiedzieć nudna, byle tylko nie być posądzonym o cień kontrowersji. My zdecydowaliśmy się być wyraziści. Poczynając od nazwy z języka niemieckiego, poprzez żywe, energetyczne kolory i charakterystyczny font. W naszej pracy nie boimy się odważnych decyzji, stawiamy na wyróżnialne koncepty. Nie mogliśmy więc podejść inaczej do naszej własnej identyfikacji - mówi Marcin Mroczek, creative director Freundschaft.

Nowa nazwa i identyfikacja powstały we współpracy z agencją brand design Mamastudio. Grupa Freundschaft tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, wideo, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM oraz IQS należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.

Katarzyna Kacprzak 548 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.