Huawei uruchamia własną platformę reklamową

Reklamodawcy mogą prowadzić kampanie bezpośrednio do użytkowników smartfonów tej marki.

Chiński producent smartfonów Huawei uruchamia własną platformę reklamową Huawei Ads, która umożliwia reklamodawcom bezpośrednie prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń tej marki.

– Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją – zachwala Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska. – Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, start-upy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników – zachęca.

Platforma targetuje zarówno użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów, tych jeszcze z zainstalowanymi domyślnie aplikacjami Google, jak i tych już działających wyłącznie w systemie Huawei Mobile Services (HMS).

Do dyspozycji reklamodawców są m.in. takie formaty reklamowe jak banery, interstitiale oraz rewarded wideo w ramach kampanii programatycznych.

Maciej Burlikowski 1530 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.