Huawei uruchamia własną platformę reklamową
Reklamodawcy mogą prowadzić kampanie bezpośrednio do użytkowników smartfonów tej marki.
– Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją – zachwala Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska. – Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, start-upy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników – zachęca.
Platforma targetuje zarówno użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów, tych jeszcze z zainstalowanymi domyślnie aplikacjami Google, jak i tych już działających wyłącznie w systemie Huawei Mobile Services (HMS).
Do dyspozycji reklamodawców są m.in. takie formaty reklamowe jak banery, interstitiale oraz rewarded wideo w ramach kampanii programatycznych.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.