Marcin Dorociński dla Santander Banku [wideo]

Kampania w telewizji i online promuje aplikację mobilną banku.

Santander Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamującą możliwości swojej aplikacji mobilnej, w której występuje aktor Marcin Dorociński. Wciela się on w różne role – od trenera po bohatera kina familijnego. Spot będzie emitowany w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz w internecie (m.in. w YouTube).

– Chcemy podkreślić zalety rodzinnego bankowania w naszym banku, bo dobrze, jak rodzina korzysta z rozwiązań technologicznych w jednym banku – mówi Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska.

Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun oraz agencja Red8 (BTL), za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1530 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.