Amazon zadebiutuje na NewFronts
Dołączy do YouTube'a, Twittera, BBC News, Verizon Media i innych firm prezentujących się na wydarzeniu adresowanym do marek i agencji zainteresowanych reklamą w mediach cyfrowych.
Wiosenne NewFronts są dla mediów cyfrowych odpowiednikiem tradycyjnych targów telewizyjnych, na których reklamodawcy tradycyjnie decydują o znacznej części wydatków reklamowych na dany rok. Podczas NewFronts wydawcy internetowi, platformy i inne firmy pokazują kupującym media swoje nowe programy, narzędzia i aktualne dane o widowni. Tegoroczne NewFronts odbędą się online od 3 do 6 maja.
Amazon miał zadebiutować na NewFronts w 2020 roku, ale wycofał się po wybuchu pandemii i przeniesieniu wydarzenia do internetu. W br. jednak zaakceptował juź format online. Według IAB ubiegłoroczne wydarzenie przyciągnęło ponad 14 tys. marek, agencji reklamowych i mediowych. W br. organizatorzy zapowiadają skupienie się na tym, jak zachowania konsumentów zmieniły się podczas pandemii i jak twórcy treści rozszerzyli ofertę we wszystkich formatach wideo.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.