Zespół Kolorowych Skarpetek - branża marketingowa wspiera osoby z zespołem Downa [wideo]
Koordynatorem akcji jest agencja Resolution.
Kampanię na rzecz Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa "Bardziej Kochani" prowadzi agencja Resolution. Akcję wspierają firmy z branży marketingu i komunikacji: Artegence, Flash Investment Group, Newspoint, Solski Communications, Tribal Media oraz Studio Tęcza. W nagłośnieniu akcji pomagają również czołowi wydawcy mediowi, w tym Facebook, Gazeta.pl i WP.pl.
Sponsorem kampanii jest marka kolorowych skarpetek nie do pary Many Mornings. Z każdego zakupu skarpetek w dniu 21 marca firma przeznacza 21% przychodu na wsparcie Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”.
Święto zostało ustanowione z inicjatywy Europejskiego Stowarzyszenia Zespołu Downa w 2005 r. W 2012 r. patronat nad świętem objęła Organizacja Narodów Zjednoczonych. Data obchodów nie jest przypadkowa - osoby z zespołem Downa w 21. parze chromosomów mają trzy chromosomy zamiast dwóch. Chromosomy mają kształt podobny do skarpetek i stąd wziął się pomysł na wizualny symbol akcji, która ma zachęcić ludzi do rozmowy na temat różnorodności, wyjątkowości, integracji i akceptacji.
Więcej informacji na stronie Zespół Kolorowych Skarpetek.
(Współpraca: Paweł Piasecki)

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.