W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów
Przede wszystkim reklamowych, bo obronił się jedynie internet.
54% przychodów Agory (452 mln zł) stanowiły w ub.r. przychody reklamowe – zmalały one o 22%. Według Agory cały rynek reklamy w Polsce zmalał w ub.r. o 9%. Przychody AMS (outdoor) zmalały w ub.r. o 39%, do 110,5 mln zł. (obostrzenia antycovidowe skutkowały ograniczeniem liczby osób w przestrzeni publicznej). Przychody reklamowe z radia spadły o 15%, do 76,5 mln zł. Przychody reklamowe z prasy Agory zmalały w ub.r. o 30%, do 59 mln zł. Przychody z reklamy kinowej spadły o 70%, do 11 mln zł. Z powodu pandemii kina były zamykane, czasowo i częściowo otwierane (mogły sprzedawać 50% lub 25% miejsc na seanse) i znów zamykane. W efekcie, według Agory, w ub.r. sprzedało się w kraju 17,1 mln biletów do kin, o 71,9% mniej niż w 2019 r. Jedyny wzrost, jaki udało się Agorze osiągnąć w ub.r., to wpływy z działalności w internecie – o 2,3%, do 214 mln zł.
Ze sprzedaży gazet i książek Agora uzyskała w ub.r. 134 mln zł (16% rocznych przychodów), o 4% mniej niż w 2019 r.
Ze sprzedaży biletów do kin Helios miała tylko 85 mln zł (10% rocznych przychodów), aż o 67% mniej niż w 2019 r. O 2/3 zmalała także sprzedaż barowa w kinach, do 37 mln zł (4,5% rocznych przychodów).
Przychody z działalności filmowej Agory (produkcja i dystrybucja) wyniosły 34 mln zł (4% rocznych przychodów grupy) i zmalały o 13%. Zajmująca się tym spółka zależna Next Film wprowadziła ub.r. na ekrany kin raptem cztery polskie produkcje filmowe, podczas gdy w 2019 r. było ich dziewięć.
Przychody z pozostałej sprzedaży Agory wyniosły w ub.r. 66 mln zł i były o 12,6% niższe niż w 2019 r.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.