Start-up PsiBufet pozyskał 5 mln zł finansowania

Indywidualnie dopasowane posiłki dla psów są oferowane poprzez platformę internetową w modelu subskrypcyjnym.

Właściciel firmy Piotr Wawrysiuk i jego pies
Właściciel firmy Piotr Wawrysiuk i jego pies
PsiBufet, start-up produkujący indywidualnie dopasowane posiłki dla psów, pozyskał w nowej rundzie finansowania kwotę 5 mln zł. Wśród inwestorów znaleźli się fundusz Kogito Ventures, aniołowie biznesu m.in.: Chris Guzowski (związany z Polipo Ventures), Amadeusz Król (niedawny inwestor w HiPets) oraz Butternut Box, globalny lider rynku świeżej karmy dla psów z Wielkiej Brytanii. Środki mają zostać przeznaczone na skalowanie biznesu oraz szybkie zbudowanie pozycji lidera w branży naturalnej żywności dla psów.

PsiBufet działający poprzez platformę internetową ma w ofercie indywidualnie dopasowane posiłki dla psów, ugotowane ze świeżych i naturalnych składników. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce w cyklach od dwóch do czterech tygodni, w modelu subskrypcyjnym.

Firmę założył w 2016 r. Piotr Wawrysiuk. Na początku 2020 r. start-up pozyskał 1,6 mln zł od polskich oraz zagranicznych inwestorów. Środki przeznaczono na uruchomienie nowoczesnego zakładu produkcyjnego  w Warszawie oraz serwisu sprzedażowego. 

Jak wskazują dane Euromonitora, pomimo pandemii rynek karm dla zwierząt domowych w Polsce nadal rośnie, notując ciągły wzrost wartości sprzedaży, zmienia się jednak proces zakupu. W strukturze dystrybucji karm na rynku największym zwycięzcą jest handel elektroniczny, który odnotowuje w Polsce 40-procentowy wzrost.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.