Start-up PsiBufet pozyskał 5 mln zł finansowania
Indywidualnie dopasowane posiłki dla psów są oferowane poprzez platformę internetową w modelu subskrypcyjnym.
PsiBufet działający poprzez platformę internetową ma w ofercie indywidualnie dopasowane posiłki dla psów, ugotowane ze świeżych i naturalnych składników. Karma jest indywidualnie porcjowana, hermetycznie pakowana i wysyłana do klientów w całej Polsce w cyklach od dwóch do czterech tygodni, w modelu subskrypcyjnym.
Firmę założył w 2016 r. Piotr Wawrysiuk. Na początku 2020 r. start-up pozyskał 1,6 mln zł od polskich oraz zagranicznych inwestorów. Środki przeznaczono na uruchomienie nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Warszawie oraz serwisu sprzedażowego.
Jak wskazują dane Euromonitora, pomimo pandemii rynek karm dla zwierząt domowych w Polsce nadal rośnie, notując ciągły wzrost wartości sprzedaży, zmienia się jednak proces zakupu. W strukturze dystrybucji karm na rynku największym zwycięzcą jest handel elektroniczny, który odnotowuje w Polsce 40-procentowy wzrost.