Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephory na rynku polskim i czeskim

To nowe stanowisko w firmie.

Na utworzonym w styczniu br. stanowisku w sieci perfumerii Sephora Jakub Gierszyński odpowiada za rozwój e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów w Polsce oraz Czechach.

Ostatnio przez trzy i pół roku był dyrektorem e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA, największym dystrybutorze części zamiennych do samochodów w Polsce, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C. Wcześniej, w latach 2012-2018, pracował w Decathlonie, gdzie był menedżerem ds. obsługi klienta i marketingu internetowego, a następnie dyrektorem e-commerce. Na tych stanowiskach skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online. W 2017 r. na E-commerce Polska Awards Decathlon zdobył nagrodę za najlepsze dopasowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej.

Paweł Piasecki 930 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.