Cut The Mustard ze spotem dla Allertec Fexo [wideo]

Reklamowany jest nowy wariant popularnego leku przeciwalergicznego.

Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot reklamowy dla marki Allertec (Polfa Warszawa). Spot promuje nowy wariant Allertec Fexo, a do jego produkcji użyto efektu Virtual Set, który łączy technologie wykorzystywane w produkcji telewizyjnej, filmowej i gamingowej.

Cut The Mustard odpowiada za część kreatywną. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Platige Image oraz ICE. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.