Nowy zespół zarządzający w Playu

Prezes i CEO Jean Marc Harion oraz szef marketingu Mikkel Noesgaard pozostają na stanowiskach.

Francuska grupa telekomunikacyjna Iliad, od niedawna nowy właściciel P4, operatora sieci komórkowej Play, ogłosiła skład nowego zespołu, który będzie zarządzał polską spółką. Jean Marc Harion, prezes i CEO Playa od połowy 2018 r., pozostanie na stanowisku przez kolejne pięć lat. Swoją dotychczasową funkcję zachowa także szef marketingu (CMO) Mikkel Noesgaard, zajmujący to stanowisko od jesieni 2019 r.

Nowy zespół zarządzający Playa będzie liczył dziewięć osób. Oprócz prezesa i CMO pozostaną w nim także: Piotr Kuriata, chief strategy officer, i Michał Ziółkowski, chief technology officer. Dołączą: Michał Gramatnikowski, chief customer service officer, Paweł Passowicz, chief IT officer, Rafał Sidorowicz, chief sales officer, Małgorzata Zakrzewska, chief corporate communications officer, oraz Ewa Zmysłowska, chief people officer. Na stanowisko chief financial officer została powołana Beata Zborowska.

Maciej Burlikowski 1576 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.