Tyskie w sportowym klimacie [wideo]
W tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Jednak Kompania Piwowarska postanowiła, że oprócz piłki nożnej będzie reklamowała Tyskie także w kontekście piłki siatkowej. Producent piwa sponsoruje Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) i Polski Związek Piłki Siatkowej (PZPS). W br. odbędą się Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn, które zostaną rozegrane w Polsce, Czechach, Estonii i Finlandii (1-19 września).
Działania reklamowe marki Tyskie są zaplanowane na cały rok, z uwzględnieniem harmonogramu najważniejszych imprez sportowych, w których biorą udział Polacy.
– Niewiele jednoczy dziś Polaków tak jak kibicowanie naszym – przekonuje Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.
Do reklamy producent zatrudnił popularnego komentatora sportowego Mateusza Borka i piłkarza ręcznego, byłego reprezentanta kraju, Karola Bieleckiego.
Tegoroczny spot reklamowy marki został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcją studio Televisor, a nadzór nad całością sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.