Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu Avivy, przewodniczącą jury Golden Arrow
Prace można zgłaszać do 7 maja.
Konkurs Golden Arrow honoruje najbardziej efektywne projekty marketingowe i najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania poszczególnych narzędzi marketerskich. W tym roku pojawią się nowe kategorie, m.in. e-commerce, a także bardziej rozbudowana kategoria shopper marketing. Nowością jest także kategoria wyzwania marketera, w której mamy takie podkategorie, jak m.in. product launch, product relaunch, innowacja w dystrybucji i premiumizacja. Po raz drugi – i mamy nadzieję ostatni – pojawia się kategorię marketing w czasie pandemii, w której znajdą miejsce zarówno projekty pro bono (zgłoszenia do konkursu są tu bezpłatne), jak i projekty komercyjne, których charakter ma związek z pandemią.
Prace można zgłaszać do 7 maja. Obrady jury odbędą się 8 czerwca. Uroczyste ogłoszenie zwycięzców przewidujemy na 24 czerwca. Więcej informacji na www.GoldenArrow.pl.
Organizatorami konkursu są "Media Marketing Polska" i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.