Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu Avivy, przewodniczącą jury Golden Arrow

Prace można zgłaszać do 7 maja.

Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji Avivy, będzie przewodniczyć jury konkursu Golden Arrow 2021.  Ma prawie 20-letnie doświadczenie marketingowe. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 r. w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnie mBank), z którym związana była przez osiem lat. W latach 2009-2015  pracowała w Grupie Generali w Polsce, gdzie jako marketing manager, a następnie dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu odpowiadała m.in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy. Następnie na kilka lat związała się z branżą opieki medycznej i pracowała na kluczowych stanowiskach marketingowych w Grupie Medicover, a potem Lux Med. Obecnie jako dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie odpowiada za budowanie wizerunku marki Aviva, komunikację marketingową, digital i rozwój serwisu transakcyjnego MojaAviva, obszar e-commerce oraz obszar strategii, wiedzy o rynku i kliencie.

Konkurs Golden Arrow honoruje najbardziej efektywne projekty marketingowe i najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania poszczególnych narzędzi marketerskich. W tym roku pojawią się nowe kategorie, m.in. e-commerce, a także bardziej rozbudowana kategoria shopper marketing. Nowością jest także kategoria wyzwania marketera, w której mamy takie podkategorie, jak m.in. product launch, product relaunch, innowacja  w dystrybucji i premiumizacja. Po raz drugi – i mamy nadzieję ostatni – pojawia się kategorię marketing w czasie pandemii, w której znajdą miejsce zarówno projekty pro bono (zgłoszenia do konkursu są tu bezpłatne), jak i projekty komercyjne, których charakter ma związek z pandemią. 

Prace można zgłaszać do 7 maja. Obrady jury odbędą się 8 czerwca. Uroczyste ogłoszenie zwycięzców przewidujemy na 24 czerwca. Więcej informacji na www.GoldenArrow.pl.

Organizatorami konkursu są "Media Marketing Polska" i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. 

Tomasz Wygnański 740 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.