Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media

Budżet to 750 mln dol.

Facebook rozpisał globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Wartość budżetu to ok. 750 mln dol. (za COMvergence). Przetarg ma koordynować ID Comms. Obecnie Facebook jest obsługiwany międzynarodowo przez Mindshare i Dentsu. Postępowanie ma dotyczyć wszystkich marek Facebooka: Instagrama, Facebooka, WhatsAppa i Messengera.

Agencje reklamowwe obsługujące giganta mediów społecznościowych to: Ogilvy (Instagram), Wieden + Kennedy (Facebook), Leo Burnett (Messenger), BBDO (WhatsApp) i Droga5 (zajmuje się marką korporacyjną). Poza tym do części zadań kreatywnych Facebook powołał też własną agencję - Creative X.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.