Facebook rusza z międzynarodowym przetargiem na media
Budżet to 750 mln dol.
Facebook rozpisał globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Wartość budżetu to ok. 750 mln dol. (za COMvergence). Przetarg ma koordynować ID Comms. Obecnie Facebook jest obsługiwany międzynarodowo przez Mindshare i Dentsu. Postępowanie ma dotyczyć wszystkich marek Facebooka: Instagrama, Facebooka, WhatsAppa i Messengera.
Agencje reklamowwe obsługujące giganta mediów społecznościowych to: Ogilvy (Instagram), Wieden + Kennedy (Facebook), Leo Burnett (Messenger), BBDO (WhatsApp) i Droga5 (zajmuje się marką korporacyjną). Poza tym do części zadań kreatywnych Facebook powołał też własną agencję - Creative X.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane