Reckitt Benckiser zmienia nazwę na Reckitt

Koncern jest w trakcie transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju. Zmienia nazwę i logo.

Koncern Reckitt Benckiser poinformował o zmianie nazwy na Reckitt. Przebudowa tożsamości korporacyjnej to kluczowa zmiana w trwającej obecnie transformacji firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju. Zmiana marki obejmuje nową nazwę i logo, paletę kolorów, szytą na miarę typografię. Wdrożenie nowej marki nastąpi w ciągu trzech lat.

Nową tożsamość marki i ikonografię przygotowała agencja Conran Design Group. 

- Marka jest widocznym symbolem naszego korporacyjnego celu i zmian, jakie zaszły w całej firmie podczas naszej podróży do transformacji. Nazwa odzwierciedla obecne, powszechne użycie Reckitt i jest jaśniejsza, prostsza i łatwiejsza do zapamiętania, zachowując jednocześnie pozytywne skojarzenia z dziedzictwem firmy - mówi Miguel Veiga-Pestana, starszy wiceprezes ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju.

Koncern, którego siedziba znajduje się w Slough w Anglii, prowadzi działalność w 60 krajach, a jego produkty są sprzedawane w 200 krajach. Reckitt dzieli je na trzy główne kategorie - zdrowie, higiena i dom. Firma posiada 19 dochodowych marek, które odpowiadają za 70 proc. przychodów netto.

(Reckitt Benckiser)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.