Hestia tworzy nowy dział marketingu

Maria Rosa na czele 14-osobowego zespołu.

Ergo Hestia, druga co do wielkości firma ubezpieczeniowa w Polsce, powołuje nowy dział marketingu online. Na czele 14-osobowego zespołu stanęła Maria Rosa, która do tej pory odpowiadała za budowanie sieci punktów sprzedaży i działania marketingowe skierowane do pośredników. Do zadań nowego biura będzie należało budowanie wizerunku oraz zwiększenie widoczności ubezpieczyciela w internecie. Zespół został zrekrutowany spośród pracowników różnych działów wewnątrz firmy.

- Postanowiliśmy, że nie będziemy prowadzić tradycyjnej rekrutacji wśród specjalistów od marketingu internetowego. Zależało nam na tym, aby zaprosić do współpracy tych, którzy znają Ergo Hestię, ale przede wszystkim znają specyficzny rynek ubezpieczeniowy - mówi Maria Rosa. - Oczywiście braliśmy pod uwagę współpracę z jedną z zewnętrznych agencji marketingowych działających w digitalu. Jednak konieczność posiadania specjalistycznej wiedzy ubezpieczeniowej zdecydowała o powstaniu działu wewnątrz firmy.

Członkowie nowego zespołu nie tylko zajmą się profilami social mediów, ale też komunikacją z agentami ubezpieczeniowymi. - Pandemia sprawiła, że do internetu przeniosła się duża część pracy naszych pośredników - mówi Maria Rosa. - Dlatego nasze nowe działania w internecie i cele postawione przed naszym biurem będą wiązać się ze wzmocnieniem relacji z agentami oraz ich realnym wsparciem w pozyskiwaniu klientów.

Ergo Hestia ubezpiecza ok. 3 mln klientów indywidualnych i kilkaset tysięcy firm i przedsiębiorstw. W ub.r. zebrała ponad 6,5 mld zł składek (brutto) z ubezpieczeń majątkowych i 357 mln zł w ubezpieczeniach na życie.

Maciej Burlikowski 1607 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.