Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska

Doświadczenia zawodowe zdobywała w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2.

Marta Krakowska-Sochacz rozpoczęła pracę na stanowisku account director w agencji Publicis Worldwide Polska. Będzie koordynowała pracę zespołów obsługujących takich klientów jak Nestlé, Sanofi czy Maspex i raportowała bezpośrednio do partnerów zarządzających agencji.

Krakowska-Sochacz zdobywała doświadczenia zawodowe podczas pracy w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2. W tej ostatniej pracowała na stanowisku account director i odpowiadała za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen, UPC, Orbico, Brown Forman oraz Netflix. Najważniejsze kampanie, przy których pracowała, to m.in. rebranding marki Era na T-Mobile oraz szereg ATL-owych projektów dla marek takich, jak: Heyah, Tak Tak, Łaciate, Philip Morris oraz Netflix.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.